Το Τέμενος Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, στο περιθώριο του συνεδρίου της ΚΕΔΕ που πραγματοποιείται στην πόλη.
Εκεί τον υποδέχθηκαν ο πρόεδρος της Βακουφικής Επιτροπής του Τεμένους Μοαμέρ Χατζηκερίμογλου και ο Τοποτηρητής Μουφτής Διδυμοτείχου Μπιλάλ Καραχαλήλ.
Αλεξανδρούπολη-Αποστολή: Ν. Ρούμπος
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Please wait...