Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, ολοκληρώθηκε το Σάββατο 9 Μάιου Σάββατο στο αμφιθέατρο της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής το ECOMOBILITY 2025-2026, το εμβληματικό πρόγραμμα για την βιώσιμη κινητικότητα που οργανώνει το ECOCITY.
Η αυλαία άνοιξε με το Ecomobility Forum, μια δράση ανταλλαγής απόψεων όπου η θεωρία της βιώσιμης κινητικότητας έγινε πράξη μέσα από τα μάτια των εφήβων. Το Ecomobility Forum διοργανώθηκε για πρώτη φορά ως καλή πρακτική ενεργούς πολιτειότητας και υποστηρίχθηκε από το πρόγραμμα YouthCare. Οι μαθητές μοιράστηκαν την μοναδική τους εμπειρία για την βιώσιμη μεταστροφή της πόλης τους υποστηρίζοντας ευπρόσωπα τις προτάσεις τους.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την Απονομή των Ecomobility Awards, στα σχολεία που αρίστευσαν ανά κατηγορία: 4ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών, ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης και ΕΝΕΕΓΥΛ Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Διάκριση Δημιουργικότητας έλαβε το 8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και επαίνους συμμετοχής τα Λύκεια της πιλοτικής εφαρμογής.
H κοινωνική διάσταση τoυ ECOMOBILITY κατά την περίοδο 2025-26 κατέδειξε τις ύψιστες αρχές συμπερίληψης σε όλα τα επίπεδα και σε κάθε μορφή της δεδομένου ότι στο πρόγραμμα συμμετείχε διαπολιτισμικό σχολείο με 27 εθνότητες παιδιών μέσα στη τάξη, σχολείο σωφρονιστικού καταστήματος που ασχολήθηκε σε βάθος το ζήτημα της ηλεκτροκίνησης και τάξη ένταξης κωφών που συνεργάστηκαν με συμμαθητές τους με την βοήθεια της νοηματικής.
Για την ένθερμη υποστήριξη στην υλοποίηση του ECOMOBILITY στη πόλη τους έλαβαν τιμητικές διακρίσεις οι Δήμοι Ηλιούπολης, Αλεξανδρούπολης και Ξηρομέρου, καθώς και η Δ/ση Τροχαίας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Please wait...