Μια ξεχωριστή μουσική δράση είχε την ευκαιρία να βιώσει το επιβατικό κοινό του Μετρό Θεσσαλονίκης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιουνίου. Μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης χάρισαν μελωδικές στιγμές στους χρήστες του μετρό της πόλης που βρέθηκαν στον σταθμό «Αγία Σοφία» προσφέροντας μια ευχάριστη όσο και απρόσμενη καλλιτεχνική εμπειρία στην καθημερινότητα της πόλης. Το μουσικό γεγονός διοργάνωσε η Ελληνικό Μετρό Α.Ε., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Οι επιβάτες που βρέθηκαν στον συγκεκριμένο σταθμό είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο έργα, το Canon in D major, P.37 του Johann Pachelbel και το «Κρυμμένες όψεις» του Κυριάκου Καλαϊτζίδη σε μια μουσική συνάντηση της κλασικής μουσικής και της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας μέσα στον δημόσιο χώρο του μετρό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την Ελληνικό Μετρό Α.Ε. η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη φιλοσοφία της εταιρείας για ένα μετρό που δεν εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών, αλλά λειτουργεί και ως ζωντανό κομμάτι της πόλης, ανοιχτό σε δράσεις πολιτισμού, εξωστρέφειας και δημιουργικής σύνδεσης με το κοινό.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Please wait...