Η τελετή των αποκαλυπτηρίων του αγάλματος του Ιωάννη Καποδίστρια, του ιδρυτή της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων και πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε σήμερα, παρουσία του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής ‘Αμυνας (ΓΕΕΘΑ) στρατηγού Δημήτριου Χούπη και του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ) αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.
Όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΣ, το άγαλμα αποτελεί δωρεά της εταιρείας «FHL Kiriakidis Group».
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο χώρο μπροστά από το Μνημείο Πεσόντων της Σχολής και περιέλαβε επιμνημόσυνη δέηση, χαιρετισμό από τον διοικητή της Σχολής υποστράτηγο Βασίλειο Λαμπρόπουλο, ενώ ακολούθησε η αποκάλυψη του αγάλματος.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος, αναφέρεται στην ανακοίνωση, σηματοδοτούν την έναρξη των επετειακών δράσεων για τη συμπλήρωση 200 ετών από την ίδρυση της Σχολής, της κοιτίδας των καλών ελπίδων του έθνους μας.
Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους, ο δήμαρχος Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, ο Μητροπολίτης Γλυφάδας, Ελληνικού, Βούλας, Βουλιαγμένης και Βάρης, Αντώνιος, μέλη του Ανώτατου Στρατιωτικού Συμβουλίου, ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας «FHL Kiriakidis Group» Ηλίας Κυριακίδης, διευθυντές Κλάδων και διευθύνσεων του ΓΕΣ και αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Please wait...